Livrare și plată

Articolul I
Dispoziții introductive

I.1 Acești termeni și condiții sunt valabili de la 1/1/2014 și se aplică încheierii de contracte de cumpărare între compania Buzz, s.r.o., Praga 5 - Smíchov, Zborovská 1074/30, cod poștal 150 00 (denumit în continuare „„Vânzător”) și bunul încheiat cu cumpărător sau vânzător, pe baza bunului încheiat. oferta Vanzatorului in magazinul online al Vanzatorului la adresa www.urbanlux.cz („Magazinul de internet”), respectiv pentru serviciile oferite si furnizate de catre Vanzator Cumparatorului in legatura cu oferta si vanzarea de bunuri.

I.2  Acești termeni și condiții sunt în conformitate cu § 1751 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”), o parte inseparabilă a oricărui contract de cumpărare încheiat între Vânzător și Cumpărător prin intermediul Magazinului online în conformitate cu articolul II din acești termeni și condiții (denumit în continuare „Contractul de cumpărare”), cu excepția cazului în care Cumpărătorul și Vânzătorul au convenit în mod expres un alt acord.

I.3 Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în acești termeni și condiții sau între părți, drepturile și obligațiile părților referitoare la bunuri se vor aplica în mod similar prestării de servicii.

I.4 Acești termeni și condiții se vor aplica în mod rezonabil și în cazul încheierii tuturor contractelor de cumpărare între Vânzător și Cumpărător implementate între Vânzător și Cumpărător prin intermediul comunicării la distanță (adică prin telefon, fax, e-mail etc.).

I.5 Formularea acestor termeni și condiții poate fi modificată sau completată de către Vânzător în orice moment. Cu toate acestea, această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg din Contractele de cumpărare încheiate înainte de intrarea în vigoare a noilor termeni și condiții.

Articolul II
Modalitatea de incheiere a Contractului de Cumparare

II.1 Magazinul online conține o ofertă de bunuri pe care Vânzătorul le oferă spre vânzare. Fiecare ofertă a unui anumit produs include, de asemenea, descrierea produsului și proprietățile acestuia, compoziția materialului, informații despre prețul final în moneda cehă, inclusiv toate taxele și taxele, disponibilitatea stocului, costurile de livrare a produsului și informații despre metoda de utilizare, dacă acest lucru este necesar în ceea ce privește natura produsului. Acest lucru nu afectează capacitatea Vânzătorului și a Cumpărătorului de a încheia un Acord de cumpărare în condițiile convenite individual.

II.2 Pentru evitarea oricărui dubiu, dacă obiectul ofertei Vânzătorului în Magazinul Online îl reprezintă serviciile sau prestațiile similare, prevederile acestor termeni și condiții referitoare la reglementarea vânzării de bunuri vor fi aplicate în mod corespunzător, cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod expres.

II.3 Cumpărătorul pune în coș bunurile selectate, care fac parte din oferta magazinului de internet și pe care intenționează să le cumpere. După înregistrarea Cumpărătorului, sau după completarea datelor sale de identificare, alegerea modului de transport și a modului de plată pentru bunurile selectate, Cumpărătorul este informat cu privire la prețul final al achiziției, care include suma prețurilor pentru bunurile selectate plasate în coș, inclusiv toate serviciile aferente, taxele sau alte taxe și prețul pentru expedierea acestor bunuri.

II.4  Înainte de trimiterea (confirmarea) comenzii, cumpărătorul are voie să verifice și să modifice în orice moment datele de intrare pe care le-a introdus în comandă. Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul acceptă oferta Vânzătorului pentru bunuri și servicii plasate în coșul Magazinului Online, este de acord cu acești termeni și condiții și face o ofertă irevocabilă Vânzătorului pentru încheierea unui Acord de Cumpărare.

II.5 Vânzătorul are dreptul de a nu accepta o comandă care nu este făcută cu acordul Vânzătorului în conformitate cu acești termeni și condiții sau de a o returna Cumpărătorului pentru finalizare și de a-i oferi acestuia un termen rezonabil pentru aceasta. Expirarea sa inutilă face ca comanda Cumpărătorului să fie considerată o comandă care nu a fost niciodată livrată.

II.6 Vânzătorul va confirma, imediat după primirea comenzii Cumpărătorului, primirea comenzii prin e-mail la adresa de e-mail specificată de Cumpărător la înregistrarea contului său de utilizator sau în comandă.

II.7 Contractul de cumpărare este încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul livrării confirmării primirii (acceptarii) comenzii Cumpărătorului de către Vânzător, prin care Vânzătorul este obligat să achiziționeze și să livreze bunuri și servicii în conformitate cu Contractul de Achiziție și cu acești termeni și condiții, iar Cumpărătorul este obligat să preia aceste bunuri și să plătească prețul aferent.

II.8 Pentru evitarea oricărui dubiu, Contractul de cumpărare nu este încheiat dacă comanda Cumpărătorului nu este acceptată de către Vânzător sau este acceptată cu rezervă. Cumpărătorul recunoaște că Vânzătorul nu este obligat să încheie un Contract de Cumpărare cu Cumpărătorul, mai ales dacă este o persoană care a încălcat anterior în mod semnificativ Contractul de Cumpărare sau acești termeni și condiții, sau o persoană care are restanțe la plata obligațiilor datorate către Vânzător.

Articolul I
Dispoziții introductive

I.1 Acești termeni și condiții sunt valabili de la 1/1/2014 și se aplică încheierii de contracte de cumpărare între compania Buzz, s.r.o., Praga 5 - Smíchov, Zborovská 1074/30, cod poștal 150 00 (denumit în continuare „„Vânzător”) și bunul încheiat cu cumpărător sau vânzător, pe baza bunului încheiat. oferta Vanzatorului in magazinul online al Vanzatorului la adresa www.urbanlux.cz („Magazinul de internet”), respectiv pentru serviciile oferite si furnizate de catre Vanzator Cumparatorului in legatura cu oferta si vanzarea de bunuri.

I.2  Acești termeni și condiții sunt în conformitate cu § 1751 din Legea nr. 89/2012 Coll., Cod civil, cu modificările ulterioare (denumit în continuare „Codul civil”), o parte inseparabilă a oricărui contract de cumpărare încheiat între Vânzător și Cumpărător prin intermediul Magazinului online în conformitate cu articolul II din acești termeni și condiții (denumit în continuare „Contractul de cumpărare”), cu excepția cazului în care Cumpărătorul și Vânzătorul au convenit în mod expres un alt acord.

I.3 Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în acești termeni și condiții sau între părți, drepturile și obligațiile părților referitoare la bunuri se vor aplica în mod similar prestării de servicii.

I.4 Acești termeni și condiții se vor aplica în mod rezonabil și în cazul încheierii tuturor contractelor de cumpărare între Vânzător și Cumpărător implementate între Vânzător și Cumpărător prin intermediul comunicării la distanță (adică prin telefon, fax, e-mail etc.).

I.5 Formularea acestor termeni și condiții poate fi modificată sau completată de către Vânzător în orice moment. Cu toate acestea, această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg din Contractele de cumpărare încheiate înainte de intrarea în vigoare a noilor termeni și condiții.

Articolul II
Modalitatea de incheiere a Contractului de Cumparare

II.1 Magazinul online conține o ofertă de bunuri pe care Vânzătorul le oferă spre vânzare. Fiecare ofertă a unui anumit produs include, de asemenea, descrierea produsului și proprietățile acestuia, compoziția materialului, informații despre prețul final în moneda cehă, inclusiv toate taxele și taxele, disponibilitatea stocului, costurile de livrare a produsului și informații despre metoda de utilizare, dacă acest lucru este necesar în ceea ce privește natura produsului. Acest lucru nu afectează capacitatea Vânzătorului și a Cumpărătorului de a încheia un Acord de cumpărare în condițiile convenite individual.

II.2 Pentru evitarea oricărui dubiu, dacă obiectul ofertei Vânzătorului în Magazinul Online îl reprezintă serviciile sau prestațiile similare, prevederile acestor termeni și condiții referitoare la reglementarea vânzării de bunuri vor fi aplicate în mod corespunzător, cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod expres.

II.3 Cumpărătorul pune în coș bunurile selectate, care fac parte din oferta magazinului de internet și pe care intenționează să le cumpere. După înregistrarea Cumpărătorului, sau după completarea datelor sale de identificare, alegerea modului de transport și a modului de plată pentru bunurile selectate, Cumpărătorul este informat cu privire la prețul final al achiziției, care include suma prețurilor pentru bunurile selectate plasate în coș, inclusiv toate serviciile aferente, taxele sau alte taxe și prețul pentru expedierea acestor bunuri.

II.4  Înainte de trimiterea (confirmarea) comenzii, cumpărătorul are voie să verifice și să modifice în orice moment datele de intrare pe care le-a introdus în comandă. Prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul acceptă oferta Vânzătorului pentru bunuri și servicii plasate în coșul Magazinului Online, este de acord cu acești termeni și condiții și face o ofertă irevocabilă Vânzătorului pentru încheierea unui Acord de Cumpărare.

II.5 Vânzătorul are dreptul de a nu accepta o comandă care nu este făcută cu acordul Vânzătorului în conformitate cu acești termeni și condiții sau de a o returna Cumpărătorului pentru finalizare și de a-i oferi acestuia un termen rezonabil pentru aceasta. Expirarea sa inutilă face ca comanda Cumpărătorului să fie considerată o comandă care nu a fost niciodată livrată.

II.6 Vânzătorul va confirma, imediat după primirea comenzii Cumpărătorului, primirea comenzii prin e-mail la adresa de e-mail specificată de Cumpărător la înregistrarea contului său de utilizator sau în comandă.

II.7 Contractul de cumpărare este încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul livrării confirmării primirii (acceptarii) comenzii Cumpărătorului de către Vânzător, prin care Vânzătorul este obligat să achiziționeze și să livreze bunuri și servicii în conformitate cu Contractul de Achiziție și cu acești termeni și condiții, iar Cumpărătorul este obligat să preia aceste bunuri și să plătească prețul aferent.

II.8 Pentru evitarea oricărui dubiu, Contractul de cumpărare nu este încheiat dacă comanda Cumpărătorului nu este acceptată de către Vânzător sau este acceptată cu rezervă. Cumpărătorul recunoaște că Vânzătorul nu este obligat să încheie un Contract de Cumpărare cu Cumpărătorul, mai ales dacă este o persoană care a încălcat anterior în mod semnificativ Contractul de Cumpărare sau acești termeni și condiții, sau o persoană care are restanțe la plata obligațiilor datorate către Vânzător.

II.9 Vânzătorul își rezervă dreptul în cazuri excepționale de a nu livra bunurile selectate Cumpărătorului, în special în cazul în care Magazinul Online a furnizat din greșeală date în mod evident incorecte sau nestandardizate, în special despre Bunurile selectate, prețul sau data livrării acestuia, sau dacă Bunurile sunt epuizate și indisponibile permanent de la furnizor. În astfel de cazuri, Vânzătorul se obligă să restituie Cumpărătorului suma financiară plătită în baza Contractului de Cumpărare.

II.10 Prin încheierea Contractului de Cumpărare, Cumpărătorul este de acord cu acești termeni și condiții și declară că a avut ocazia să se familiarizeze cu acești termeni și condiții înainte de a-l încheia. Acești termeni și condiții sunt disponibile Cumpărătorului în orice moment la următoarea adresă: http://www.urbanlux.cz/obchodni-podminky și sunt, de asemenea, trimise Cumpărătorului într-un atașament de e-mail concomitent cu confirmarea primirii (acceptarii) comenzii conform Articolului 2.6 din acești termeni și condiții.

II.11 Costurile suportate de Cumpărător la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea și executarea Acordului de cumpărare sunt plătite exclusiv de Cumpărător.

Articolul III
Conditii de livrare si plata

III.1 Vânzătorul se obligă să predea bunurile pentru expediere către transportatorul poștal relevant în termen de trei până la cinci zile lucrătoare de la creditarea prețului de achiziție și a costurilor în contul vânzătorului (cont menținut la ČSOB, nr. de înregistrare: 238160872/0300, dacă mărfurile sunt în stoc și plata individuală va fi stabilită în stoc și pentru bunurile epuizate. între Vânzător și Cumpărător.

III.2 Modalități de livrare și plată, cu excepția cazului în care se specifică altfel în Magazinul Online:

III.2.1 Livrarea mărfurilor. Marfa va fi livrată prin una dintre modalitățile de transport oferite. Livrarea se face la adresa din comanda. Dreptul de proprietate este transferat Cumpărătorului la primirea bunurilor.

Mărfurile sunt expediate sub forma unui colet de afaceri al Poștei Cehe (Colet la oficiul poștal, Pachetul la mână, Pachetul la biroul de colet) sau prin serviciul PPL, serviciul DoDo, serviciul GLS, serviciul Zásilkovna și livrate la adresa Cumpărătorului specificată în comandă. Lichidarea durează de obicei 3-5 zile lucrătoare. Transportul poștal și ambalarea în Republica Cehă sunt gratuite dacă valoarea totală a comenzii depășește suma de 1.500 CZK, în caz contrar prețul pentru poștă și ambalare se percepe în suma specificată în timpul achiziției în Magazinul Online.
In cazul in care Cumparatorul nu reuseste sa ridice transportul la timp din anumite motive, Vanzatorul o va trimite in mod repetat la cererea Cumparatorului; în caz contrar, transporturile neîncasate returnate Vânzătorului sunt anulate automat.

 

III.2.2 Plata pentru bunurile livrate: Plata pentru mărfurile se va face de Cumpărător prin ramburs, adică va fi plătită transportatorului cumpărătorului în momentul livrării mărfurilor la adresa Cumpărătorului sau la filiala relevantă a Poștei Cehe, prin transfer bancar sau plată online prin ČSOB.

III.3 În cazul în care bunurile au fost deteriorate în timpul transportului lor de către transportator, Cumpărătorul este obligat să întocmească o evidență a avariei produse la acest transportator și să nu accepte bunurile livrate. In cazul in care prejudiciul cauzat de transport este descoperit de catre Cumparator numai dupa preluarea marfii, Cumparatorul trebuie imediat, dar nu mai tarziu de 24 de ore de la livrare, sa informeze Vanzatorul despre acest fapt prin email la info@urbanlux.cz.

III.4 Cumparatorul este obligat sa preia marfa comandata si sa inspecteze si sa verifice in mod corespunzator marfa la receptie. Cumpărătorul va confirma în scris acceptarea mărfurilor pe documentul de livrare, confirmând astfel în special că cantitatea și tipul de bunuri primite corespund datelor specificate în documentul de livrare. În cazul în care nu este posibilă inspectarea mărfurilor la preluarea lor, Cumpărătorul este obligat să facă acest lucru imediat după aceea și să notifice Vânzătorul cu privire la defectele constatate în conformitate cu articolul V din acești termeni și condiții.

III.5 Prețurile pentru mărfuri sunt valabile în momentul creării comenzii și sunt date în coroane cehe la cota relevantă de TVA și corespund prețurilor afișate în Magazinul online. Plățile pentru livrare sunt taxate în conformitate cu prevederile relevante ale articolului 3.2 din prezentul acord.

III.6 La schimbul de bunuri, în cazul în care există o diferență de preț între bunurile livrate inițial și bunurile noi, Vânzătorul nu este obligat să returneze diferența Cumpărătorului.

Articolul IV
Retragerea din contractul de cumpărare fără a furniza un motiv

IV.1 Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de cumpărare într-un termen de 14 zile, care începe de la primirea bunurilor. Retragerea din Contractul de cumpărare este considerată efectivă și dacă retragerea este trimisă Vânzătorului în ultima zi a termenului limită la următoarea adresă: Buzz, s.r.o., Ringhofferova 115/1 (Areál Siemens), 155 21 Praga 5 – Zličín. În cazul retragerii, Vânzătorul recomandă Cumpărătorului să folosească un model de formular pentru retragere sau să scrie o scrisoare cu, de exemplu, următoarea formulare: „Retrag fără a da un motiv din contractul datat (vă rugăm să indicați data achiziției conform documentului de achiziție) și să solicit returnarea prețului de achiziție pentru bunuri la adresa sau contul bancar (vă rugăm să indicați numărul contului). cu adaugarea datei, numelui si prenumelui Cumparatorului si semnatura acestuia. Cumpărătorul solicită Vânzătorului să nu trimită bunurile returnate la livrare. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de Cumpărare, Contractul de Cumpărare este anulat de la început.

IV.2 In cazul in care Cumparatorul se retrage din Contractul de Cumparare, acesta va trimite sau preda Vanzatorului, fara intarzieri nejustificate, in cel mult 14 zile de la retragerea din Contractul de Cumparare, bunurile pe care le-a primit de la acesta. Cumpărătorul dovedește proveniența mărfii atașând o dovadă de cumpărare sau un card de garanție (dacă este furnizat împreună cu marfa) sau un alt document care dovedește încheierea Contractului de cumpărare. Costurile asociate returnării bunurilor sunt suportate de Cumpărător.

IV.3 În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de Cumpărare, Vânzătorul îi va returna fără întârziere nejustificată, în cel mult 14 zile de la retragerea din Contractul de Cumpărare, toate fondurile (prețul de cumpărare al Bunurilor livrate), inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la el în baza Contractului de Cumpărare, în același mod. Vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca Cumpărătorul să îi predea bunurile sau să dovedească că a trimis bunurile Vânzătorului.

IV.4 Cu toate acestea, în cazul în care Cumpărătorul a ales o metodă de livrare diferită la comanda Bunurilor decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de Vânzător în Magazinul său Online, Vânzătorul va rambursa costul livrării Bunurilor către consumator numai în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare a Bunurilor oferite.

IV.5 Cumparatorul este obligat sa returneze bunurile in ambalajul sau ambalajul original care sa previna deteriorarea bunurilor in timpul transportului, in stare completa, inclusiv toate accesoriile care au fost livrate impreuna cu marfa. Cumpărătorul este responsabil față de Vânzător pentru reducerea valorii mărfurilor care a avut loc ca urmare a manipulării bunurilor într-un mod diferit decât este necesar pentru a le manipula în ceea ce privește natura și caracteristicile lor, sau orice uzură sau deteriorare a mărfurilor dincolo de testarea normală a bunurilor în timpul unei achiziții normale într-un magazin fizic.

IV.6 Cumparatorul nu se poate retrage din Contractul de Cumparare in cazul unor astfel de bunuri care au fost modificate conform dorintelor Cumparatorului sau pentru persoana acestuia; mărfuri perisabile, precum și mărfuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare; bunuri în ambalaje închise pe care Cumpărătorul le-a scos din ambalaj și nu pot fi returnate din motive de igienă. Cumpărătorul nu se poate retrage în continuare din Contractul de cumpărare pentru livrarea unei înregistrări audio sau video sau a unui program de calculator, dacă a încălcat ambalajul original al acestora, pentru livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport fizic și a fost livrat cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere din Contractul de cumpărare; din contractul de prestare de servicii, daca acestea au fost indeplinite cu acordul prealabil expres al Cumparatorului inainte de expirarea perioadei de retragere din prezentul contract si din contractul de reparatii sau intretinere efectuate la locul specificat de catre Cumparator la cererea acestuia.

Articolul V
Răspundere pentru defecte și garanție de calitate

V.1 Vânzătorul este responsabil față de Cumpărător pentru faptul că bunurile vândute sunt în conformitate cu Contractul de cumpărare, în special că sunt lipsite de defecte. În special, Vânzătorul este responsabil față de Cumpărător pentru faptul că, la acceptare, bunurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, asemenea caracteristici pe care Vânzătorul sau producătorul le-a descris sau pe care Cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza publicității efectuate de către acestea, că bunurile sunt potrivite pentru care vânzătorul este de obicei potrivit pentru acest tip de obiect utilizate, că bunurile corespund ca calitate sau execuție eșantionului sau modelului contractat, dacă calitatea sau execuția a determinat conform eșantionului sau modelului contractat, că mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare, că bunurile respectă cerințele reglementărilor legale.

V.2 Dacă un defect devine evident în termen de șase luni de la primire, se consideră că articolul era deja defect la primire. Cumpărătorul are dreptul de a exercita dreptul de la un defect care apare în Bunuri în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.

V.3 Vânzătorul oferă Cumpărătorului o garanție de calitate pe o durată de 24 de luni de la primirea mărfii, care garantează Cumpărătorului că bunurile vor fi adecvate pentru utilizare în scopul obișnuit sau convenit sau că își vor păstra proprietățile obișnuite sau convenite în această perioadă. Același efect are și indicarea perioadei de garanție sau a perioadei de utilizare a mărfurilor pe ambalaj sau în reclamă. Dacă Contractul de cumpărare și declarația de garanție specifică perioade de garanție diferite, se aplică perioada cea mai lungă. Totuși, dacă părțile convin asupra unei perioade de garanție diferită de cea indicată pe ambalaj ca perioadă de utilizare, acordul părților are prioritate.

V.4 Cumpărătorul poate face o reclamație prin poștă către Buzz, s.r.o., Ringhofferova 115/1 (campus Siemens), 155 21 Praga 5 – Zličín sau info@urbanlux.cz. În cazul unei reclamații, Cumpărătorul dovedește originea Bunurilor prin transmiterea unei facturi, a unui Acord de cumpărare sau prin primirea (acceptarea) comenzii sau certificatului de garanție, dacă acesta a fost emis pentru Bunuri. In cazul in care Cumparatorul nu poate prezenta documentele necesare, acesta este obligat sa documenteze incheierea Contractului de Cumparare intr-un alt mod demonstrabil. Cumpărătorul poate indica și modul în care intenționează să gestioneze reclamația (rambursare, schimb de mărfuri etc.).

V.5 În cazul în care bunurile nu au proprietățile convenite sau obișnuite conform articolului 5.1 din acești termeni și condiții, Cumpărătorul poate solicita și livrarea unui articol nou fără defecte, dacă acest lucru nu este nerezonabil din cauza naturii defectului, dar dacă defectul se referă doar la o parte a mărfii, Cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea părții; dacă acest lucru nu este posibil, el se poate retrage din Contractul de cumpărare. Cu toate acestea, dacă aceasta este disproporționată din cauza naturii defectului, mai ales dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri inutile, Cumpărătorul are dreptul de a înlătura defectul gratuit. Cumpărătorul are dreptul de a livra mărfuri noi sau de a înlocui o piesă chiar și în cazul unui defect amovibil, dacă nu poate folosi bunurile în mod corespunzător din cauza apariției repetate a defectului după reparație sau din cauza unui număr mai mare de defecte. Într-un astfel de caz, Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de cumpărare. În cazul în care Cumpărătorul nu se retrage din Contractul de cumpărare sau dacă nu își exercită dreptul de a livra bunuri noi fără defecte, de a înlocui o parte din acesta sau de a repara bunurile, acesta poate cere o reducere rezonabilă. Cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă chiar dacă Vânzătorul este în imposibilitatea de a livra mărfuri noi fără defecte, de a înlocui piesele sau de a repara bunurile, precum și dacă Vânzătorul nu remediază situația într-un timp rezonabil sau dacă remedierea ar cauza dificultăți semnificative Cumpărătorului.

V.6 La depunerea unei reclamații, Vânzătorul este obligat să elibereze Cumpărătorului o confirmare cu privire la momentul în care Cumpărătorul și-a exercitat dreptul, care este conținutul revendicării și ce metodă de soluționare a revendicării solicită Cumpărătorul. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să emită un document scris despre gestionarea reclamației, care conține data și modalitatea de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și durata acesteia, sau justificarea scrisă a respingerii reclamației.

V.7 Reclamațiile privind bunurile, inclusiv înlăturarea defectelor, trebuie tratate imediat, în cazuri complexe în cel mult trei (3) zile lucrătoare de la data depunerii reclamației, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică mai complexă a stării bunului sau serviciului, în cel mult treizeci (30) de zile de la data depunerii reclamației; in aceasta perioada, Vanzatorul este obligat sa informeze Cumparatorul despre modalitatea de solutionare a reclamatiei. După expirarea acestui termen, Cumpărătorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi un defect care nu poate fi înlăturat.

V.8 În cazul pierderii butonului cu crocodilul care leagă cureaua de pantoful Crocs, nu este nevoie să revendicați marfa - trebuie doar să trimiteți un mesaj la info@urbanlux.cz și să solicitați un buton de înlocuire, pe care Vânzătorul îl va trimite fără întârziere nejustificată la adresa specificată de Cumpărător.

V.9 Dacă Cumpărătorul primește alte bunuri decât cele comandate, Cumpărătorul are dreptul de a schimba aceste bunuri. Costurile legate de schimbul de bunuri sunt suportate de Vânzător.

V.10 Garanția pentru calitate sau pretențiile Cumpărătorului din performanța defectuoasă nu se aplică Bunurilor

V.10.1 vândut la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic,

V.10.2 pentru uzura și deteriorarea Bunurilor cauzate de utilizarea obișnuită,

V.10.3  în cazul Bunurilor uzate, pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care l-au avut Bunurile la preluarea de către Cumpărător,

V.10.4 a cărui utilizare a fost contrară manualului de utilizare sau dacă rezultă din natura problemei;

V.10.5 care a fost consumat complet sau parțial (de exemplu, baterie etc.).

Articolul VI
Protecția datelor cu caracter personal

VI.1 Protecția datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului, care este persoană fizică, este prevăzută de Legea nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.

VI.2 Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, inclusiv problema stocării așa-numitelor cookie-uri pe computerul Cumpărătorului, sunt cuprinse într-un document separat Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, prin care Cumpărătorul își exprimă consimțământul în cadrul fiecărei comenzi individuale.

VI.3 Cumpărătorul ia la cunoștință că dă consimțământul Vânzătorului pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal în măsura, în scopul și pentru perioada specificate în Principiile Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

VI.4 Cumpărătorul este de acord să trimită informații legate de bunurile, serviciile sau afacerile Vânzătorului la adresa de e-mail a Cumpărătorului și, în continuare, este de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către Vânzător la adresa de e-mail a Cumpărătorului. Cumpărătorul are opțiunea de a refuza consimțământul într-un mod simplu, la trimiterea fiecărui mesaj individual.

Articolul VII
Dispoziții finale

VII.1 Toate relațiile juridice dintre Vânzător și Cumpărător sunt guvernate de ordinea juridică a Republicii Cehe. Relațiile care nu sunt reglementate de Contractul de cumpărare sau de acești termeni și condiții sunt reglementate de Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

VII.2 În cazul în care Cumpărătorul nu este un consumator în sensul § 419 din Codul civil, nu se vor aplica prevederile articolului IV și V din acești termeni și condiții, Cumpărătorul își va păstra numai drepturile legale în măsura reglementărilor legale aplicabile.

VII.3 Materialele publicate în Magazinul Online pot fi protejate prin drepturi de autor. Produsele și serviciile prezentate pe site, informațiile despre acestea și reprezentările lor pot fi protejate de alte drepturi de proprietate intelectuală ale persoanelor vizate. Numele și denumirile produselor, serviciilor, firmelor și companiilor pot fi mărci comerciale înregistrate ale proprietarilor respectivi.

VII.4 Cumpărătorul are dreptul la o soluționare extrajudiciară a oricăror litigii care decurg din contractul cu Vânzătorul în conformitate cu § 20d și următoarele. Legea nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, prin Inspecția Comerțului Ceh (www.coi.cz). Cumpărătorul are, de asemenea, dreptul la o soluționare extrajudiciară a oricărei dispute care decurge din Contractul de cumpărare, pe care îl poate iniția online prin intermediul platformei europene de soluționare a litigiilor online (http://ec.europa.eu/consumers/odr).

Opțiuni de transport

  • Expediem comenzile între 2 și 4 zile lucrătoare.
  • Atunci când predăm coletul companiei de curierat, vă vom trimite un e-mail de confirmare. 
  • Veți primi informații detaliate despre livrare direct de la compania de curierat la adresa de email sau la numărul de telefon pe care le-ați notat în comandă.
  • Dacă alegeți plata prin transfer bancar, vom expedia comanda după afișarea plății în contul nostru bancar.

Packeta România

  • Peste 1000 de puncte de preluare pe întreg teritoriul României.
  • Prețul livrării este 19 RON, iar la comenzi de peste 300 RON beneficiați de transport gratuit. 
  • Atunci când predăm coletul dvs. către Packeta, veți primi un email cu numărul de urmărire pentru a verifica online detaliile livrării. 
  • Odată ce coletul ajunge la punctul de colectare, Packeta vă va informa printr-un SMS. 
  • Pentru ridicarea coletului, aveți nevoie de parola pe care o primiți de la Packeta prin SMS. 
  • Coletul poate fi preluat de la punctul de colectare timp de 4 zile. 
  • Numărul de telefon pentru serviciul clienți al Packeta este +40 316 300 402 (disponibil de luni până vineri de la 8:00 la 18:00)

Modalități de plată 

Puteți alege metoda preferată de plată în timpul plasării comenzii, dintre plata cu card sau transfer bancar.

Plata cu card bancar

Plata cu cardul bancar este rapidă și sigură. Primim confirmarea pe loc, nu trebuie să așteptați până când suma este transferată în contul nostru, așa cum s-ar întâmpla în cazul transferului bancar. Datele cardului nu sunt salvate pe serverele noastre, ci pe site-ul securizat al companiei care operează plata. Noi primim doar confirmarea realizării cu succes a plății. Dacă plata cu cardul nu funcționează, motivul cel mai des este configurarea cardului (nu permiteți plăți pe internet sau ați depășit limita alocată) - verificați, vă rugăm, setările în aplicația băncii dvs. sau contactați direct instituția bancară. 

După realizarea cu succes a plății, veți primi confirmarea finalizării comenzii prin email.

Pentru orice informații suplimentare, suntem la dispoziția dvs. de luni până vineri între orele 9:00 - 17:00 la adresa de email: info@urbanlux.ro.