Reclamații

Trebuie să vă plângeți de bunurile comandate? Imprimați formularul nostru simplu de reclamație, atașați o copie a documentului fiscal - factură și trimiteți-l împreună cu marfa la adresa:

Urbanlux (Buzz, s. r. o.)
Ringhofferova 115/1
155 21, Prague 5, Czech republic


Perioada de garanție este stabilită prin lege la 24 de luni, iar documentul fiscal - factura - servește drept certificat de garanție pentru bunurile noastre. Reclamațiile nu se aplică defectelor cauzate de uzura normală, utilizarea necorespunzătoare, periuțele de dinți și lenjeria de corp neîmpachetate.

Clientul este obligat să depună o reclamație imediat după apariția defectului. Bunurile revendicate trebuie să fie livrate cu un formular de revendicare completat care conține o descriere a defectelor, în caz contrar revendicarea este considerată nevalidă. Vom evalua reclamația în conformitate cu instrucțiunile stabilite de producătorul mărfurilor. Perioada maximă de procesare a unei reclamații este stabilită prin lege la 30 de zile, dar încercăm să o procesăm cât mai curând posibil.

Vă rugăm să trimiteți bunurile revendicate ambalate corespunzător, astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului.

Descărcați:
Formular de reclamație
Card de garanție cu instrucțiuni de utilizare și îngrijire a încălțămintei

Dacă aveți întrebări, vă stăm la dispoziție în fiecare zi lucrătoare de la 9:00 la 17:00. la sau prin e-mail: info@urbanlux.ro.